wtorek, stycznia 07, 2014

Zmysły szaleją z zachwytu / Złoty kwiat&akacja

Bohaterami dzisiejszego posta jest duet wyjątkowy, a mianowicie  jest nim  połączenie ciepłej mimozy i delikatnej akacji, które razem tworzą nową kompozycję w szeregach L'Occitane en Provence. Ten wyjątkowy duet pochodzi z Grasse, czyli najpiękniej pachnącego miasta świata. Miasteczko Grasse leży w regionie Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże i zwane jest światową stolicą perfum. Chciałabym kiedyś odwiedzic miasto Grasse - to z całą pewnością byłaby najpiękniej pachnąca przygoda życia :) 


Złoty kwiat i akacja  czyli  delikatna, zmysłowa kompozycja kwiatowa, w której znajdziemy aromat mimozy (złoty kwiat) - rośliny z południa Francji, której zapach krążąc w powietrzu uzależnia i delikatnie pieści nasze zmysły oraz akacji, który jest kwiatem kojarzącym się z ciepłem, delikatnością, i pozytywnymi wibracjami. Tytułowa mimoza i akacja to aromaty zatopione w kosmetykach z serii La Collection de Grasse / Złoty kwiat i akacja, a w jej szeregach znajdziemy oprócz dzisiaj przedstawianego żelu pod prysznic i balsamu do ciała -  mydlo perfumowane oraz olejek do ciała. Zapach, który znajdziemy w tych rozkosznych buteleczkach jest  wyjątkowy, ciepły i niezwykle trwały.



Aromat, który towarzyszy tej serii - uwierzcie mi - jest dla mnie zapachem bliskim ideału. To mój ulubieniec ostatnich tygodni i zapach absolutnie wyjątkowy. Zapach, który dodaje pewności siebie, otula zmysły, wodzi nas za nos, odpręża i rozkwita razem z nami. W dzień jest tłem do wykonywanych obowiązków, a wieczorem otula nas niezwykłym aromatem i potrafi zagrać pierwsze skrzypce. To zapach, który warto poznać, to zapach, który sprawi, że zmysły będą szaleć z zachwytu ♥


29 komentarzy:

  1. Uwielbiam te kosmetyki! Jak dla mnie bardzo luksusowe i zdecydowanie bardziej pieszczą moje zmysły niż kosmetyki z popularnej perfumerii. Czasami pozwalam sobie na chwilę przyjemności z nimi.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie ma ich w mojej łazience?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas wyprzedaży to zdecydowanie dobry czas do poznanie tej serii :)

      Usuń
  3. Po takim opisie muszę koniecznie zapoznać swój nos z ich zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmarzyłąm się i zapragnęłam tego duetu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapach wyjątkowy i na wyjątkowe momenty :) Zdecydowanie uwielbiam *-*

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie ten zapach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powąchaj go koniecznie przy najbliższej wizycie w L'Occitane :)

      Usuń
  6. Jedyne co mi pozostało to sobie na daną chwilę wyobrazić tę rozkosz ;) Na całym ciele wyskoczyły mi plamki i mus nie mus, wszystkie kosmetyki idą w odstawkę. Zostaje tylko biały jeleń, a raczej szary biały jeleń w kostce jak za komuny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak plamki znikną to wróć do zapachów, powąchaj ten miks mimozy i akacji - zapewniam, że przepadniesz :]
      Zdrówka życzę :)

      Usuń
  7. Muszę się koniecznie wybrać, żeby sprawdzić cóż tak Cię zachwyciło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z L'Occitane miałam tylko krem do rąk, który mnie nie zachwycił, więc nie kuszą mnie ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skreślaj tej marki, mimo dość wysokich cen ich produkty naprawdę zachwycają :) Aktualnie trwają promocje, więc to dobry czas na przetestowanie czegoś rozkosznego :)

      Usuń
  9. Po Twoim opisie chętnie zapoznam się z wonią tych produktów:) Mam słabość do kwiatowych kompozycji zapachowych. W związku z tym istnieje spore prawdopodobieństwo, że przygarnę wyżej zaprezentowane kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że opis wzbudził zainteresowanie tym duetem, bo zapewniam, że jest niezwykły :)

      Usuń
  10. Gonia, cudny opis*_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dość, że ładnie pachną to jeszcze pięknie wyglądają;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zapakowane są w uroczych butelkach, które fajnie prezentują się na łazienkowej półce.

      Usuń
  12. Opis zapachu mnie zaintrygował :) Szkoda, że nie mam sklepu stacjonarnego w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Poznania na kawkę, przy okazji można będzie odwiedzić L'Occitane :)

      Usuń
    2. Dziękuję za zaproszenie :) Będę pamiętać jakby co :)

      Usuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powąchaj koniecznie przy najbliższej okazji, jest naprawdę obłędny :)

      Usuń
  14. Z L'Occitane miałam szampon i odżywkę. Chętnie spróbowałabym innych produktów, ale ceny zniechęcają :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11.1.14

    muszą być naprawdę piękne te zapachy :) jak będę miała okazję to na pewno je powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  16. First-rate site I tend to be of the same opinion with most of what you wrote. I would like to see more posts on this. I will bookmark and come back.
    jeux de mario
    jeux de fille
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka