sobota, maja 05, 2012

Alterra - pomadka do ust

Od jakiegoś czasu używam nawilżajacej pomadki z rumiankiem (Alterra). 
Do kupienia oczywiście w Rossmanie. Skusił mnie naturalny skład tej pomadki. 

Opakowanie zwykłe, ale bardzo solidne - można ją nosić bez problemu w torebce, bez obawy, że otworzy się i wysmaruje wszystko dookoła :) 



W składzie jest olej rycynowy, kokosowy, jojoba, słonecznikowy, wosk pszczeli, wosk candelilla, oliwa z oliwek, olejek z marchwi oraz wit. A i E. Wyłącznie naturalne składniki. Dobrze nawilża i pozostawia ten efekt nawilżenia na dłuższy okres czasu.
Pomadka nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących. Nie zawiera również silikonu, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych.

Ja zdecydowanie polecam.
Fajna, niedroga pomadka do codziennej pielęgnacji ust.

16 komentarzy:

  1. Nie używałam pomadki tej firmy jeszcze :) Jak mi się skończą moje to chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto. Polecam :) Kosztuje około 5 zł.

      Usuń
  2. nie używałam ale zdaje się że jest dobra :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam styczności z pomadkami alterry, póki co mam alverde i chyba jest to coś w podobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jej nigdy, ale być może kiedyś sobie kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. nie za bardzo lubię alterrę ale może się przemogę i przetestuję szmineczkę;)






    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę dołączyć do grona moich obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam taką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej jeszcze nie miałam :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów? :)
    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam jej w Rossmannie :) jak skończą się moje inne balsamy i pomadki to pewnie zaopatrzę się w ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie pomadki szukaj koło kas :)

      Usuń
  9. ciekawy skład. muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moim blogu zatagowałam Cię do TAGu: wiem co jem. Będzie mi miło jeśli odpowiesz :) Dla ułatwienia podaję link: http://powiewinspiracji.blogspot.com/2012/05/wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ja polecam balsam do ust Tisane - polska firma ;)
    mam go od tygodnia i widać efekty ;) pozdrawiaam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię Tisane :) Także jak najbardziej mogę ją polecić.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka