wtorek, maja 08, 2012

TAG - Jesteś piękna

Długo odkładałam ten TAG 'na później', trudno jest tak na forum, przed Wami wszystkimi podać rzeczy, które się w sobie lubi, ale nie mogłam już dłużej przeciągać, a Zyskowa, która mnie oTAGowała trzymała rękę na pulsie i przypominała o zaległościach :)

Zasady TAGu 'Jesteś piękna': 

- banerem jest Wasze ulubione zdjęcie 
- napisz kto Ciebie otagowal i podaj zasady 
- otaguj kilka następnych dziewczyn,
- podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz

Już jestem i dzielę się z Wami nieśmiało moimi pięcioma rzeczami, które w sobie lubię:

Baner - moje zdjęcie :o)

fot. tomsza
  1. Na pierwszy ogień idą oczy - lubię je, bo są duże i zielone
  2. Później są piersi - rozmiar akurat, nie za duży, nie za mały, nie sprawiają problemów, trzymają się na odpowiednim poziomie :P
  3. Kolejne są włosy - mam długie, proste, gładkie i błyszczące (pracuje nad ich objętością)
  4. Lubię również swoje paznokcie  - za kształt i za to, że są mocne
  5. Lubię moją skórę, za to, że opala się od razu na brązowo, omija mnie etap czerwonej skóry :)
Do zabawy zapraszam wszystkie dziewczyny, które mają ochotę zmierzyć się z tym TAGiem :)

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest ten TAG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy TAG, ale raczej nie wezmę udziału

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny TAG. Z punktami 1,2 i 4 się zgadzam ;)

    Ps. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy
    http://yasinisi.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka