wtorek, lipca 31, 2012

Korres - greckie lakiery. Nowość!

Podczas ostatniej wizyty w perfumerii Sephora zauważyłam, że oferta greckiej firmy Korres poszerzyła się o lakiery do paznokci. Nie kupiłam jeszcze żadnego, ale kolorki kuszą. Same zobaczcie :)


źródło
Lakiery nie zawierają acetonu, kamfory, formaldehydu, ksylenu ani też żadnych szkodliwych substancji. Producent zapewnia natomiast, że lakiery w swoim składzie mają krzem, wapń, cynk, żelazo i prowitaminę B5, więc powinny działać pozytywnie na nasze pazurki :D

źródło
 Cena
 Lakiery do najtańszych nie należą, za buteleczkę trzeba zapłacić 45 zł.

11 komentarzy:

  1. kolory śliczne, ale cena.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu jaka cena, za dużo jak na lakier do paznokci ;))
    ale kolory są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena jednak odstrasza na tyle, że przestają mi się podobać. Nie daje więcej na jeden lakier niż 10zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory :) gdyby cena była niższa, na pewno bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeden z nich i wklejałam swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory ładne, ale ta cena mnie powala niestety

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogo jak na lakier, ale jeśli mają fajną trwałość i konsystencję to czemu nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena trochę za wysoka jak na lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  9. no rzeczywiście kolorki kuszą, ale cena już nie koniecznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory ladne,ale cena juz nie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17.11.12

    pomimo wysokiej ceny, uwazam ze kupno owego lakieru do paznokci sie oplaca !
    zwlaszcza ze efekt jest ARCYzajebisty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka