piątek, sierpnia 03, 2012

Złote wyprzedaże

Na serwisie złote wyprzedaże trwa w najlepsze wyprzedaż perfum. Zainteresowanych zapraszam do strony portalu :)



Pamiętajcie, żeby przed zakupami się zarejestrować.
Są damskie perfumy, ale faceci również znajdą coś dla siebie.



Przykładowe promocje:

Beauty - Calvin Klein - 50 ml
Było 275 zł. Aktualna cena - 159 zł



Euphoria - Calvin Klein
100 ml. Było 350; aktualna cena to 245 zł
50 ml Było 275; aktualna cena to 185 zł


Idole d'Armani - 50 ml
Było 289 zł; aktualna cena to 175 zł



Wszystkie zdjęcia pochodzą z portalu złote wyprzedaże.


Właśnie rozpoczynam weekend :D
Mam nadzieję, że Wy również!
Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Ooo jakie promocje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście świetne ceny! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zarejestrowana na tej stronie i ciągle przychodzą mi promocje na e-maila ale jakoś nigdy się nie zdecydowałam na zamawianie z tej strony jakoś nie wiem na czym to do końca polega ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna promocja i bardzo zachęcające ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakos jestem sceptycznie nastawiona do tej strony wyprzedazowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9.11.12

    Nie widzę przeszkód...aby kupować na złotych
    wyprzedażach markowych wód

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy25.6.13

    Chyba skuszę się na Idole d"Armani na Złotych Wyprzedażach, podoba mi się, że można upolować okazję cenową.
    Jeszcze tylko chciałabym wiedzieć czy są terminowe dostawy i mam nadzieję, że to nie podróbki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26.6.13

    Dziewczyny, od dziś w zlotewyprzedaze.pl przez najbliższe 4 dni jest promocja marki Crocs –aż 70% zniżki +darmowa wysyłka. Takiej oferty w Polsce jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka