wtorek, lipca 09, 2013

Brzoskwiniowy mus od KIKO

Piękny piasek od KIKO z numerem 639 pokazała mi Obsession na spotkaniu blogerskim w Poznaniu, to było zauroczenie od pierwszego spojrzenia - wiedziałam, że w niedalekiej przyszłości będzie mój :] KIKO z numerem 639 jest już u mnie, oczywiście nie mógł być sam, więc zawitał w towarzystwie dwóch innych przyjemnych kolorków - typowego lakieru do frencha, którego w rozbielonej wersji brakowało w mojej kolekcji oraz pięknej brzoskwini, która dzisiaj wylądowała na paznokciach :) Lakiery KIKO kupiła dla mnie Asia - której raz jeszcze dziękuję (:*) 
Czas na prezentację. Trzeba przyznać, że cała trójka to wyjątkowo piękne egzemplarze :]

 
Klasyczny lakier do french manicure z numerem 207



Piasek ze złotymi drobinkami sugar mat z numerem 639 



Rozbielona brzoskwinia o kremowym wykończeniu z numerem 359




A tak brzoskiwnka prezentuje się na paznokciach. 


 
Lakier  ma kremowe wykończenie, nie smuży, nie bąbluje, pięknie kryje po drugiej warstwie, kolor absolutnie letni i idealnie wpisuje się w wakacyjne klimaty. Całość pokryłam topem  Insta Dri z Sally Hansen, który polecała niedawno Mania. Top ma za zadanie skrócić do 30 sek. wyschnięcie lakieru i sprawić, że lakier będzie lśnił. Pierwsza próba już była i wrażenia bardzo pozytywne.

I jak Wam się podobają nowe lakierki? Znacie markę KIKO? Lubicie lakiery tej firmy?

51 komentarzy:

  1. Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzoskwinia wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kika 359 i ja mam i bardzo lubię a piachy Kiko są najlepsze ze wszystkich! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę już za moment, już za chwilę :)

      Usuń
  4. piękny ale i tak stawiam na ten cudowny piasek :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! ej niech mi ktoś kupi :)

      Usuń
    2. Spróbuję go już dziś i dam znać na którego ja stawiam :D

      Usuń
  5. jeszcze żaden kiko w moje ręce nie wpadł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze lakiery KIKO, swoją przygodę dopiero zaczynam :)

      Usuń
  6. Chyba ten najjaśniejszy podoba mi się bajbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie nosiłam takich jasnych lakierków, muszę przyznać, że chętnie go spróbuję :)

      Usuń
  7. cudowne! piasek jest po prostu boski.. co go widzę, to kwiczę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory !


    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah,359 oddałam ostatnio mojej kuzynce:) ja nie przepadam jakoś za KIKO:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się nakłada, błyszczy, nie smuży, kolorki jak marzenie - dlaczego nie lubisz KIKO? :)

      Usuń
  10. Anonimowy9.7.13

    widziałam zdjęcia tego pisakowego, cudowny jest :)
    ja poproszę więcej o tym top coatcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam i żałuję, że marka jest niedostępna w Polsce, bo lakiery ma naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza przygoda z nimi, ale ta brzoskwinka zrobiła bardzo dobre wrażenie :)

      Usuń
  12. Ładne kolorki. 207 chyba najbardziej mi się podoba.

    Pozdrawiam,
    Daga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 207 to typowy lakier do frencha, rozbielony mleczny :)

      Usuń
  13. śliczne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  14. całe trio wygląda pięknie :D
    kolorek na paznokciach wyszedł jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić, brzoskwinka na paznokciach daje radę :)

      Usuń
  15. Anonimowy10.7.13

    Piękne! Brzoskwinia to idealny kolor na lato!
    Wszyscy ostatnio zachwalają ten Top z SH. Muszę spróbować, bo mój z OPI jest szczerze mówiąc średni : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym topem SH to był strzał w 10 :)
      Po pierwszej próbie jestem nic naprawdę zauroczona.

      Usuń
  16. Lubię brzoskwinkę, ta Twoja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon na brzoskwinki w pełni, trzeba korzystać :)

      Usuń
  17. Właśnie takiego brzoskwiniowego lakieru mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz dostęp do lakierów KIKO to polecam właśnie ten :)

      Usuń
    2. Niestety nie mam dostępu do tych lakierów;/

      Usuń
  18. Piękny, ale piasek mnie najbardziej ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  19. serce się kraje, że Kikusi nie ma w Polsce :( buuu :(
    podobają mi się, podobają, ale piasek, to jest miłość!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomarańczowy !!! śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma za co i cieszę się, że Ci się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsze słyszę, ale kolor cudowny :)

    http://www.rebounde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam obie pamarańczki i wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakbym tylko miała dostęp do kiko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem ci że bardzo ładnie wyglada na paznokciach ten kolor.
    A ja jeszcze nie miałam okazji maliwać swoich pazurków lakierami z tej firmy.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Brzoskwinka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. lakier z numerkiem 59 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna ta brzoskwinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kolory ;) A wysuszacz SH też mam ale nie w wersji czerwonej a przeźroczystej. KOCHAM go.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka