poniedziałek, czerwca 16, 2014

Grecja jest cudowna ♥

Uwielbiam klimat jaki panuje w Grecji, uwielbiam czarne oliwki i sałatkę grecką, bo taką z prawdziwym serem feta można zjeść tylko TAM, uwielbiam spokój, który mają w sobie Grecy, uwielbiam ich uśmiech i życzliwość... No i widoki, które zapierają dech w piersiach, a wyspa Korfu, którą odwiedziałam w tym roku jest absolutnie zachwycająca. Ta niezwykle zielona i górzysta kraina zdecydowanie sprawiła, że kilkanaście dni spędziłam na całkowitym luzie, w rajskich okolicznościach przyrody, otoczona gajami oliwnymi, morzem Jońskim i słońcem, które choć bywało nieco kapryśne to jego ciepło można było odczuć nawet zza chmur... 
Zapraszam Was teraz na krótki miks zdjęć z tego cudownego okresu...

HOTEL*
PLAŻA*
ZACHÓD SŁOŃCA*
To były moje drugie wakacje w Grecji i wiem, że kolejne też chcę tam spędzić... Klimat, jedzenie, ludzie, widoki i słońce - to wszystko sprawia, że stan, który można tam osiągnąć jest absolutnie nie do powtórzenia w żadnych innym miejscu. Ten kraj ma w sobie coś, co niezwykle mi odpowiada, coś, co sprawia, że chcę go smakować i odkrywać całą sobą... Opisać słowami klimatu i nastroju, który towarzyszył mi podczas tych cudownych dni na Korfu się po prostu nie da, trzeba to przeżyć i już :-) Starałam się jednak uwiecznić na obrazkach jak najwięcej, mój IPhone był zawsze pod ręką, a to garść widoków, które zapamiętał z wyprawy...

Na początek jedzeniowo:


  Relax na basenie ♥



Nastał wieczór...

Bywało też 'na bogato' 
*_* 



Uroczy port na wyspie Paxos



Nasza plaża ♥





Poniżej stolica wyspy, a w niej mnóstwo uroczych kawiarenek i restauracji


Cudowny widok i pełne słońce... ♥


Czas na kawę :)


Też chcę mieć takie okna :-)


Ostatni wieczór :-(



 I na koniec widok z najwyższej góry na wyspie - Pantokrator

WIDOK Z GÓRY PANTOKRATOR

Jeżeli mam być z Wami szczera to muszę się przyznać, iż minęły już dwa tygodnie od mojego powrotu z Korfu, a ja ciągle uciekam myślami do tych niesamowitych chwil. Wspominam, oglądam zdjęcia, dolewam prawdziwej greckiej oliwy do sałatki, jem arbuzy i czerpię radość z małych przyjemności... Dokładnie tak, jak było na wakacjach... Jest mi cudownie i jeszcze trochę postaram się ten stan pielęgnować :)

Jeżeli macie jakiekolwiek pytania w sprawie wakacji w Grecji to służę pomocą i radą :-)
Pozdrawiam ♥ 

Zdjęcia z gwiazdką * są autorstwa mojego Męża ♥ 

65 komentarzy:

  1. Jak tam pieknie <3
    A zdjecia wygladaja jak z jakiegos filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich oczach cała Grecja jest tak cudowna, a filmy podobno kręcą na wyspie Kefalonia :)

      Usuń
  2. Grecja jest przepiękna! I przepyszna ;) Ja zwiedziłam półwysep Kassandra i Saloniki, ale Grecję przede wszystkim kocham za to, że to kraj moich zaręczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sentyment do tego kraju na pewno pozostanie już na zawsze :)

      Usuń
  3. To prawda- wyspa Korfu jest wspaniała. Niestety nie udało mi się zdobyć Pantokratora, bo akurat byłam w ciąży:( Zdjęcia PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maniu, wszystko jest do nadrobienia :) To jest miejsce do którego trzeba wracać ♥

      Usuń
  4. Zdjęcia po prostu BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko niewielki wycinek tego jak fajny klimat tam panuje :)

      Usuń
  5. pięknie! widziałam już niektóre zdjęcia wcześniej na instagramie, zazdroszczę wycieczki! ja też na pewno kiedyś się do Grecji wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grecja to kraj do którego warto się wybrać, zdecydowanie polecam :)

      Usuń
  6. Gosiu, zdjęciami zachwycałam się na bieżąco na Insta, zarówno u Ciebie jak i u Twojego Męża :) Miło jednak obejrzeć to wszystko raz jeszcze, w pigułce :)
    Jeśli chodzi o sprawy techniczne to mam pytanko w jakim konkretnie hotelu byliście i z oferty jakiego biura korzystaliście? Miałam pisać do Ciebie maila w tej sprawie, ale skoro jest okazja to piszę tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku lecieliśmy z Grecosem, ale na wyspie Kos byliśmy z TUI i muszę przyznać, że obydwa te biura są godne polecenia. Hotel warto wybrać sieciowy, bo wówczas masz pewny standard, my wybraliśmy jeden z dostępnych hoteli AQUIS.
      Oferta hoteli jest naprawdę szeroka, każdy znajdzie coś dla siebie :)
      Na kiedy planujecie wakacje w Grecji? :-)

      Usuń
  7. Wspaniałe mieliście wakacje :)
    Ja na swoje wciąż czekam jeszcze 3 tygodnie i w drogę do Chorwacji :)
    A po 3 tyg do Chicago, także urlop będę wykorzystywać na maksa ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja jest piękna, na pewno będzie bosko, o Chicago nawet nie wspominam, bo taka podróz to na pewno wielka przygoda! Duzo przyjemności i wspaniałej pogody Tobie życzę :)

      Usuń
  8. Anonimowy17.6.14

    Jejku jak pięknie! :) nie powinnam była oglądać tych zdjęć jadąc do pracy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takich widokach cały dzień na pewno będzie cudowny!
      Miłego :-)

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia! Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. absolutnie piękne zdjęcia i widoki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, nasza Europa też jest piękna :-)

      Usuń
    2. nigdy nie powiedziałam, że nie jest ;)

      Usuń
    3. czyli w przyszłym roku kierunek już wybrany niach niach :]

      Usuń
  11. Witaj, okrutna kusicielko! Już chyba po moich komentarzach na Insta wiesz, jak bardzo dużo szkód narobiłaś w moim świecie emocjonalno-finansowym :) Przepiękne zdjęcia, magiczne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, trochę kuszę, to prawda, ale zdecydowanie warto zobaczyć choć kawałek tej cudownej krainy. Mam nadzieję, że pieniążki zbierasz i za rok uda się Tobie spełnić marzenia, trzymam kciuki :-)

      Usuń
  12. Twój mąż to zdolna, że się tak wyrażę, bestia :D zdjęcia jak z folderu reklamowego :) ja za dwa tygodnie będę odpoczywać patriotycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomek zdjęcia robi genialne, może uda mi się wrzucić jeszcze kilka, bo zdecydowanie warto się takimi widokami dzielić :-) A wakacje w naszym pięknym kraju też na pewno będą udane, dużo słońca życzę!

      Usuń
  13. marzy mi się kiedyś wyjazd do Grecji...no i takie piękne zdjęcia zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękny kraj, warto go odkryć i pozachwycać się nim choć odrobinę :]

      Usuń
  14. Właśnie jestem na etapie wybierania z ofert :) marzy mi się Korfu ale słabo z wylotem z Wro, jest Kreta i ją głównie bierzemy pod uwagę :) piękne to Korfu Kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreta pewnie także piękna, choć takie wyspy jak Korfu, Kos, Lefkada to kierunki bardziej 'dzikie', zachwycające przyrodą, mam wrażenie, że Kreta czy Rodos to wyspy typowo turystyczne, gdzie tej prawdziwej Grecji już w takim natężeniu nie ma...
      Ines, nie zmienia to jednak faktu, że każdy kierunek, który wybierzesz będzie cudowny, bo wakacje to okres, który zawsze jest absolutnie wyjątkowy :)

      Usuń
  15. Przepiękne zdjęcia! Tylko pozazdrościć takiej wyprawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Grecja jest przepiękna! Marzę o wakacjach tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie marzenia trzeba spełniać, trzymam kciuki :-)

      Usuń
  17. Uwielbiam Grecję! Byłam tam kilka razy, a jutro po raz drugi polecę na Kretę! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW :) Cudownie. Życzę bloGosiu przyjemności i niezapomnianych chwil na wakacjach. Będę wypatrywać relacji na blogu! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. świetne zdjęcia, mi się marzy Santorini :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że Korfu coraz popularniejsza się robi wśród turystów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :) mogłabym tam zamieszkać. Nas niestety w tym roku wyjazdowy urlop ominie :( niestety urządzenie kuchni postawiłam na pierwszy miejscu ale w przyszłym roku na pewno sobie odbijemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie, Grecja jest cudowna :) Trochę się rozmarzyłam już o swoim urlopie, ale muszę jeszcze trochę poczekać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się - cudowny kraj!
    Jak zobaczę jeszcze trochę zdjęć, to się rozpłaczę. Też chcę tam jechać! :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie tam. Marzą mi się wakacje w Grecji, ale urlop mam zawsze w zimie, a więc wtedy wybieram Wyspy Kanaryjskie, które zresztą kocham ;) Na Grecję jeszcze przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. potwierdzam, Grecja jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie!!!! Grecja od dawna jest na mojej liście miejsc do odwiedzenia, mam nadzieję, że w tym roku w końcu mi się to uda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudnie, muszę w końcu jechać do Grecji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najważniejsze, że dobrze się bawiłaś, zwiedziłaś i wypoczęłaś :) Też mam w planach Grecję, ale Zakynthos :) Jednak ponownie ciągnie mnie do Tajlandii, bo mam jej mało :) Dobrze, że mam 2 godzinny film, co mogę zawsze tam wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. STRASZNIE fajna relacja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia! Nie mogę się napatrzeć! Zazdroszczę takich wspaniałych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia wykonane przez Twojego męża...po prostu zachwycające ! Ma chłop talent :D Wpadłam tu przypadkowo, ale czuję że będe zaglądać częściej :)
    http://beautyfactory90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Na zdjęciach widać, że jest tam pięknie! A te pierwsze zdjęcia Twojego męża zapierają dech w piersiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdrosc, zazdrosc i jeszcze raz zazdrosc! Grecja jest miejscem ktore zawsze chcialam odwiedzic.. Fantastyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak bym chciała znowu wakacje!!!!!! Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie się podziewasz? Wracaj do nas! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne widoczki, po takich wakacjach ciężko wracać do rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia boskie - jak z katalogu. Ja również miło wspominam Grecje, choc serce zostawiłam w Chorwacji

    OdpowiedzUsuń
  38. Już myślałam, że wróciłaś...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak tam pięknie 😍 od lat marzę o podróży do Grecji i chyba w końcu czas spełnić to marzenie ☺️ Twoje zdjęcia zdecydowanie mnie zachęciły 😃 zapraszam do siebie na swój pierwszy post również o podróży 😉

    OdpowiedzUsuń
  41. very nice pics ,with amazing photo graphy ,this is one of the best travel blogs i have seeen so far .keep on sharing and blogging .thanks for sharing ,following on .stay bless .

    SEO company in Kolkata
    Happy new year 2019 .
    if you want to reach more to people or to be in top of the search results ,then we BTPL provide the
    SEO services in Kolkata can help you in ranking .

    OdpowiedzUsuń
  42. Are you Thinking of learning Spoken English online? Are you like most of the People who understand English and know grammar but just don't have the confidence to speak publicly in English?
    If yes then we have the Solution for you English speaking course 30 days (https://play.google.com/store/apps/details?id=english.speaking.course30)
    The best place for you to remove your hesitation & get fluency.
    This app is Ideal for practice English at home to Housewives, Professionals & Students (preparing for SSC, Bank PO, Civil Services Exam, or any other Competitive Exams).

    OdpowiedzUsuń
  43. re you Thinking of learning Spoken English online? Are you like most of the People who understand English and know grammar but just don't have the confidence to speak publicly in English?
    If yes then we have the Solution for you English speaking course 30 days
    The best place for you to remove your hesitation & get fluency.
    This app is Ideal for practice English at home to Housewives, Professionals & Students (preparing for SSC, Bank PO, Civil Services Exam, or any other Competitive Exams).

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wpis i super zdjęcia ;) Cenka.pl pozdrawia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka