poniedziałek, kwietnia 16, 2012

Żel do mycia twarzy - bez sls i parabenów

Przedstawiam Wam mój absolutnie ulubiony żel do mycia twarzy. 
Jeszcze nigdy żadnego produktu nie używałam tak długo, jest niezmiennie moim faworytetem od prawie dwóch lat. Wg mnie jest idealny!

A mowa o kolagenowym żelu do mycia twarzy firmy Colway

colvita.com 


Zapakowany w wygodne, duże, bo aż 250 ml opakowanie z pompką. W podróż świetny, bo może służyć jako żel do mycia ciała, do higieny intymnej, no i do twarzy - taki 3 w 1 :)
Jest mega wydajny, jedno opakowanie, przy codzienny używaniu do mycia twarzy, spokojnie starczy na pół roku. Ma delikatny zapach, fajną, żelową konsystencję. Nie szczypie w oczy, świetnie zmywa nawet mocny makijaż, pozostawia skórę nawilżoną, nie ściąga jej, nie podrażnia.  Really :)

Nie jest testowany na zwierzętach! 


Bez parabenów i SLSów

Czy można chcieć czegoś więcej? JA nie chcę, dla mnie jest idealny. 
Pewnie za jakiś czas będę szukała czegoś nowego, bo czy można używać jednego kosmetyku przez np 5 lat? To chyba niemożliwe :)

Dostępność nieco utrudniona, bo trzeba znać konsultanta, który zajmuje się sprzedażą kosmetyków tej firmy. 
Dla zainteresowanych mogę podać namiary - na hasło różowa szpilka będzie rabat! :)
Cena - w regularnej sprzedaży 87 zł.


Lubię również peeling tej firmy. O nim też napiszę niedługo.

2 komentarze:

  1. Z tego co piszesz- bardzo fajny kosmetyk. Ja z żeli przerzuciłam się na mydełko Alep i na razie jestem happy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk, na pewno wart przyjrzenia sie mu blizej, jednak ta cena... chociaz jak za pol roku uzywania w ogolnym rozrachunku oplaca sie - pozdrawiam i obserwuje rowniez :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka