czwartek, marca 15, 2012

Nowości w kosmetyczce :)

Paletka do brwi Catrice - Eyebrow set - długo na nią polowałam, ciągle była niedostępna i wreszcie ją kupiłam :), użyłam od razu po przyjściu do domu - pierwsze wrażenie rewelacyjne. Szczegóły wkrótce.
fot. materiały prasowe

 

Ostatnio kupiłam również mój jednak ulubiony podkład Revlon - Photoready, testowałam naprawdę różne: m.in. od drogiego Estee lauder - Double wear po naprawdę tani Maybelline - Affinitone. Revlon wypada według mnie najlepiej w stosunku - jakość - cena!
Niedługo przedstawię recenzje kilku podkładów :) Zapraszam.

fot. materiały prasowe

Mam też znowu  mój ulubiony cień - zwyklak - beżowy matowy.
fot. materiały prasowe

Te i więcej nowości już wkrótce.

Dobrej nocki Wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka