sobota, marca 17, 2012

Maseczka typu peel off

Właśnie nałożyłam sobie maseczkę i spieszę napisać Wam o moich pierwszych wrażeniach :)

Na pierwszy ogień wybrałam tę po prawej, w różowym opakowaniu, maseczka typu peel off, oczyszczająca z ekstraktem z ogórka. Kupiłam ją za niecałe 5 zł. Maseczki są firmy Montagne Jeunesse.
Producent na opakowaniu prosi żeby wykonać test na małym obszarze skóry celem wykluczenia alergii - ominęłam ten etap i od razu przeszłam do nakładania. Mam nadzieję, że nie okaże się, że mam na jakiś składnik alergię.
Maseczka ma usunąć zanieczyszczenia i martwy naskórek i pozostawić skórę czystą o zregenerowaną. W oczekiwaniu na ten efekt szukam informacji o tych maseczkach i trafiłam na dobre wiadomości:
Produkty Montagne Jeunesse zostały zatwierdzone przez Vegetarian Society. Są tworzone przy minimalnym przetwórstwie, z poszanowaniem środowiska naturalnego. Produkty zawierają ekstrakty z roślin (kwiatów, owoców, olejków), minerały morskie. Opakowania nadają się do recyklingu.
Kosmetyki Montagne Jeunesse oraz składniki używane do ich produkcji nie są testowane na zwierzętach, co zostało potwierdzone certyfikatem BUAV (British Union for the Abolition of Vivisection). BUAV jest organizacją, której misją jest zastopowanie wykonywania testów na zwierzętach.

15 minut później..

Właśnie 'ściągnęłam' maseczkę. Skóra jest delikatna, pozostało fajne uczucie świeżości. Jest wyciszona, obawiałam się uczucie ściągnięcia, ale na szczęście nie miało to miejsca. 
Muszę się przyznać, że nie przepadam za maseczkami, może dlatego, że moja skóra reagowała na nie często negatywnie. Ta jednak spodobała mi się. Będę do niej wracać.
Nie oszukujmy się jednak, maseczki domowe nigdy nie zastąpią wizyty u kosmetyczki i profesjonalnych zabiegów na twarz. Polecam ją jednak dla poprawy samopoczucia i małego odświeżenia twarzy.

2 komentarze:

  1. Anonimowy17.3.12

    Lubie te maseczki. Polecam szczegolnie czekoladowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś spróbować :). Plusem jest to, że produkt nie był stosowany na zwierzętach :). Pozdrawiam

    Zapraszam do siebie :)
    www.aga-star.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka