wtorek, sierpnia 21, 2012

loft37 - nowe torebki i baleriny

Firma loft37, znana z ręcznie robionych butów poszerzyła swoją ofertę o torebki.


Dla lubiących hand made - całkiem nowe, świeżutkie torebki firmy LOFT37 i kilka kolorowych balerin.

Na początek mój faworyt torebkowy z całej kolekcji :






No i baleriny
Czarne z czachą, bordo, urocza mięta i musztarda









Jak Wam się podoba kolekcja?
Ja jestem na TAK! Kojarzy mnie się z miejskim luzem, a taki styl bardzo lubię.

Zdjęcia pochodzą ze strony loft37

13 komentarzy:

  1. Nie znałam, przyjrzę się :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja może i fajna, ale cena niestety przekreśla wszystko :/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam.. ale popatrzę co tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bordowe balerinki i musztardowe!!! chce:D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, że poszerzyli swoją ofertę

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne balerinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te z czaszkami chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej o tym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielone baleriny trafione w 100% w moj gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te czerwone są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka