niedziela, listopada 25, 2012

Różowo mi...

Dzisiaj będzie różowy post. 
Na pierwszy rzut mój dzisiejszy różowy minicure, czyli paryżanka od Golden Rose, z numerem 242. Kolor uroczy, przyjemna aplikacja, całkiem trwały - 3 dni bez odprysków, taniutki (5,90 zł). Jestem na tak!


Była dzisiaj również różowa maska na włosy firmy Montagne Jeunesse, która naprawdę dodaje objętości. Fajny pomysł na większe wyjścia. Skład raczej średni, ale efekty bardzo zadowalające, więc również jestem na TAK! 


A na koniec różowej niedzieli trochę już bardziej czerwony, ale za to niesamowicie truskawkowy sorbet w postaci mydła w kostce Alverde. Zapach obłędny, ale kostka po kilku użyciach robi się bardzo miękka, co niespecjalnie mnie do niej przekonało.  



Mój weekend był niezwykle kolorowy, mam nadzieję, że Wasz był równie udany.

24 komentarze:

  1. O jej ten lakier jest słodki! Cudny kolor:)

    Strasznie bym chciała zobaczyć jak pachnie to mydło alverde:)



    Zapraszam do mnie i jeśli możesz zagłosuj w ankiecie z boku:)
    http://themagicalworld94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, czyli niedzielę masz zaliczoną ;)) Panąco i kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja ulubiona seria GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać, że lakiery gr nie należą do moich ulubieńców, ale powoli się do nich przekonuje :)

      Usuń
  4. Chętnie powąchałabym to mydło, uwielbiam wszystko, co truskawkowe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już za chwilę będziesz miała szansę :D

      Usuń
  5. Ładny odcień lakieru:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten kolor z GR!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemny kolorek :> chyba go nawet mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz bardzo fajną kolekcję lakierów Obs :)
      Pacze i napczeć się nie mogę :P

      Usuń
    2. Obs masz go :) Bo to jest ten kolor co miałam na spotkaniu poznańskich blogerek :)

      Usuń
  9. Dopisuję ten lakier do mojej zakupowej listy. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki :D Już wiem jaki kolejny lakier kupię...to już chyba 54 ale muszę mieć ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie morelki i róże to moje ulubione odcienie :)

      Usuń
  11. piękny kolor lakieru, cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny lakier :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobny odcień lakieru będę niedługo testować, sorbetowe mydło muszę koniecznie kiedyś zdobyć! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej! Te mydła muszą być nieziemskie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy26.11.12

    bardzo ladny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy27.11.12

    wszytsko mi sie podoba :P lakier ma sliczny kolor ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka