wtorek, kwietnia 15, 2014

Instagramowo

Gdzie jestem jak mnie nie ma? Oczywiście na insta :] Obrazkowy świat wkręcił mnie na dobre i muszę przyznać, że dzień bez tej aplikacji to dzień stracony. Fotki na swój profil wrzucam regularnie, a także uważnie śledzę innych poczynania w tym obrazkowym światku. Jest moc :D Jeżeli jest tu ktoś bez tej aplikacji to pędzikiem ściąga i szuka @ROZOWASZPILKA na początek, a później to już samo się potoczy :] Nie przedłużam i zapraszam na mix ostatnich tygodni.


1. Mała czarna ♥
2. Uroczy róż / eclair
3. Fajna mascara od L'Oreal Paris
4. Pielęgnacja


1. Grillowana pierś
2. Owocki
3. Lunch box
4. Organique rządzi na ustach


1. 2. Mani
3. Sesja
4. Sok z buraków


1. Ogród
2. Honda ♥
3. Wiosna w kuchni
4. Kwiatuszki dobre na wszystko


1.2. Organique
3. Wiosna
4. Kawka z Obs ♥


1. Planuje
2. Cinema City
3. Kwiaty
4. Poznań


1. Lubię
2. Truskawkowo
3. W pracy
4. Uwielbiam ser kozi

28 komentarzy:

  1. ja też powoli coraz bardziej się wkręcam w insta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kolorowe te twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkońcu wiosnę mamy, nie może byćinaczej :-)

      Usuń
  3. Widzę, że Organique rządzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powoli wkracza w moje łazienkowe progi :)

      Usuń
  4. instagram jest okropnie wciagający, tak nie chciałam założyć konta, że mnie samą wkręcił :)
    te balsamy do ust z organique, w tych samych zapachach i u mnie rządzą ;)

    PS. zaliczę się do osób, które od pierwszego użycia BBB z P&R go kochają :D zdecydowanie zakupię pełnowymiarowe opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram to niezły pożeracz czasu, ale jakże przyjemny, prawda? :)
      Cieszę się bardzo, że bbb z P&R sprawdził się u Ciebie, zobaczysz, że latem jeszcze bardziej go pokochasz :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. zdecydowanie czas najwyższy na nią, niech już rozgosci się u nas na dobre :)

      Usuń
  6. Ten Twój lunchbox wygląda całkiem smacznie i sama bym go przygarnęła. A sera koziego jeszcze nie jadłam, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, zdrowa i kolorowa przerwa w pracy to podstawa :)
      Ser kozi szczerze poelcam, lubię jego właściwiwe każdą wersję - twardy na kanapkę, roladkę do sałatki, albo twarożek ♥

      Usuń
  7. instagram fajna rzecz :] kiedy nawiedzamy MAC? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC czeka na nas po świętach :) niach niach :]

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Ładnie skomponowane :)
    Mam wiśniowe masełko z Organique, świetne jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podobają :)
      U mnie wygrywa pomarańczowa wersja masełka, ale wiśnia też jest ok :]

      Usuń
  9. No i od razu widać jaką porę roku mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękne paznokcie!!
    Ja od insta jestem już uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Insta uzależnia, to prawda, ale czy to coś złego? hehe :]

      Usuń
  11. uwielbiam instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obs namówiła mnie na Insta i bardzo się cieszę, że to zrobiła :)
    Na małą czarna od G. mam ochotę, bo zapach jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Instagram fajna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fajne zdjęcia. :) Też mam instagram. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tu kolorowo :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo czy ja dobrze widzę, że Ty też śmigasz na moto? :D Cóż to za Honda?
    Ja sobie pomykam Yamahą XJ 600 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Copyright © 2017 różowa szpilka